torstai 21. elokuuta 2014

"Hey ! Hey! Do you want fame:.....

 ... Yeah? Yeah? Just be FAKE!"

Tahtoisin itkeä... Se kai helpottaisi oloani, muttei poistaisi vääryyttä.  Ihan näin alkuun en ole puhumassa mistään sodista, nälänhädästä, typeristä päättäjistä eduskunnassa tai muistakaan oikeista ongelmista vaan kirjotan kyyneleet silmissä asiasta joka on mun ongelma ja joka saa mut menettämään toivoni ihmiskuntaan.

Ennenkun kukaan valittaa asian olevan turha ja pieni, mutta tämä romahdutti mun maailman aika totaalisesti, ihminen jonka varaan olen välillä uskonut kaikkeni onkin kaksnaamanen paska.

Avataan asiaa hieman.  Mulla on alaasteesta asti ollut kaksi todella tärkeetä jätkää. Oltiin johonkin kasin loppuun asti erottamattomat. Sitten tuli kesä.  Porukka koskelta pyysi toista näistä jätkistä jatkuvasti viikonlopuiksi koskelle. Mua tai tätä toista jätkää ei pyydetty. Jälkeenpäin meille ei kerrottu mitään viikonlopuista. Se oli musta tosi hämmentävää, kakkosluokasta asti oltiin kerrottu kaikki toisillemme. Tuli syksy tää jätkä alkoi taas olemaan koulussa suht koht normi. Mutta tänään kaikki kääntyi päälaelleen. Sain kuullla että kyseinen ihminen, paraskaverini, puhuu musta paskaa. Miksi? Jotta koskelaiset hienommat ja suositummat ihmiset olisivat hänen ystäviän.

Nyt aoin polttaa siltoja ja kiskoa tämän toisen jätkän vielä lähemmäs itseäni.

Anteeks tästä paskasta tekstistä, mut saatte paremman kunhan selvitän ajatukseni.

Kääpiö ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti