perjantai 8. elokuuta 2014

Tulevaisuudesta....

"En tahdo kiertää ympyrää,
samaa oravanpyörää,
en vaimoa, lapsia, asuntolainaa,
mä en vatsahaavaa saa milloinkaan.
Mä tahdon olla tulla mennä minne mua huvittaa.
Kahdeksasta neljään huutaa tyhjyyttään,
joka tyhjyydellään täyttäisi tyhjimmänkin pään.
Tahdon elää elämää vain päivä kerrallaan,
antaa muiden kieriskellä itsesäälissään.
Joo joo, mulla päämäärä turhan tärkeä:
en tahdo elää kellokorttielämää!"

Tulevaisuus. Ehkä maailman pelottavin asia. En sano että mua jännittää päättää peruskoulu vuoden päästä, mua pelottaa tulevaisuus. Kaikki mitä se pitää sisällään. Pelko lamaannuttaa. En halua ajatella. Vuoden päästä koittaa se maaginen omilleen muutto. En ole valmis. Vuoden päästä olen jo valinnut mitä haluan tehdä koko ikäni. 

Ei mulla muuta, Nerffa kiittää kuittaa postuu ja kusee teidän muroihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti