perjantai 25. heinäkuuta 2014

lyö tai tule lyödyksi.

Mä en tule lyödyksi. En enää koskaan. Olen täynnä tätä paskaa. Helvetin väsynyt.

Yhh... ahdistunutta tekstiä.. Taas...

Saan kuulla päivittäin että elän valheessa. Kun kysyn että missä valheessa, kukaan ei vastaa.
Olen vitun väsynyt siheen ettei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä Miksei selvään kysymykseen saa selvää vastausta? Maailma on täynnä nössöjä , jotka eivät pysty myöntämään virheitään ja kantamaan seurauksia. Osoitetaan vaan toisia sormella syyttävästi. Ja nämä muka aikuisia ihmisiä. Kun ei ole ketä syyttää, syytökset saa 15-vuotias tyttö joka ei tiedä elämästä mitään. Miten voin kantaa mukanani syytöstä " Vaihdoit äitisi hampurilais ateriaan". Kuulostaako järjettömältä? Nii mustakin.

Olen nyt kuunnellut liian kauan perättömiä syytöksi ja pelkkää paskan jauhantaa. Miksi ihminen jonka olen vaihtanut ruokaan edes yrittää sopia kanssani ? Mua on uhkailtu setäsinisellä, on kiristettty ja kusetettu päivittäin.

Olen täynnä enkä jaksa enää. Miksi mun pitää kuunnella tätä paskaa, kun en vi sanoa takaisin. Kaikki mitä sanon käytetään mua vastaan. Haluaisin polttaa siltoja. Tai ihmisiä. Tai en tiedä.

Mitä helvettiä mä olen tehnyt maailman kaikkeudelle kun olen tässä taas? Syyteltävänä ja aseettomana maailman edessä. Ei ole pienen ihmisen hyvä olla.

Olen vaihtanut äitini ruokaan ja olen paha koska isoäiti haki poninsa pois paikasta jossa sillä ei ole hyvä olla. Minun pitäisi kiskoa itseni narun jatkeeksi. Minun pitäisi tappaa itseni.

Ehkä olen paha ja paska ja mä tapan itseni ? Toivottavasti teillä kahdella on sitten hyvä olla.

~ heartless bitch

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti