sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Miten elää oikein?

Tulipa taas niin typerä kommentti Askissa etten kehdannut edes julkasta. Siinä kerrottiin että elän väärin koska olen ilkeä.

Oi kyllä olen Mulkku ja Kusipää.  Olen itseäni täynnä ja ajattelen aina ensimmäisenä omaa etuani. Ja osaan kyllä olla ilkeä.

MUTTA mulla on muutama ihminen josta todella välitän. Mä kutsun tätä sakkia ystäviksi. Tää sakki on mun klaani, enkä eläis ilman niitä. Ne on ihmisiä jotka jaksaa mun idioottia käytöstä ja ihmisiä jotka perseilee mun kanssa. Ihmisiä jotka loppujen lopuks haukkuu mua kaikkein eniten, ja pelottavan usein nää "Haukkumiset" on tosiasioita.

Jokatapauksessa nää ihmiset on niitä jonka varaan mä luottaisin mun hengen, jonka puolesta mä ottaisin luodin,jolle mä kerron kaiken, jonka vieressä mä seison vaikka olis ite saatana vastassa. Ja mä lupaan et jos sä uskallat mennä loukkaamaan näitä ihmisiä, sä olet mun silmissä kuollut. Sulla ei oo mitään arvoa. Sä voit oikeesti kuolla sen jälkeen. Turha tulla puhumaan mulle sen jälkee.


Olenko todella paha ihminen jos olen tietyille lojaali ja uskollinen?  Vaikka olisin muita kohtaan mulkku ja empatia kyvytön, eikö se riitä että pidä huolta näista rakkaimmista?

Mutta jos siis olen kaikille ystävällinen ja hymyilen vaikka haluisin vaan mulkasta sua niin olenko hyvä ihminen?

Mun pää ei kestä sitä.

Kerran mulkku, aina mulkku.

Ikuisesti teidän Nerffa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti