maanantai 14. heinäkuuta 2014

I have a Dream

Mulla on unelma. Unelma vapaudesta.

Joskus tulevaisuudessa haluan olla ja elää miten haluan. Ilman mitään rajotteita. Ilman ketään joka sanoo mulle " Ei Neera sä et voi tehdä noin". Ilman ketään joka pelkäisi mun puolesta.  Ilman ketää joka valittaisi mulle kun olisin yön pois kotoa. Ilman ketään kuka voisi valittaa kun käyttäydyn kuin maailma omistaja. Haluan elää täysillä ilman muita.
Kuva on  Märpältä.

En nyt väitä etten voisi olla vapaa vaikka seurustelisin, mutta nyt tuntuu etten voisi elää täysillä jos pitäisi koko ajan pelätä että jos mulle käy jotain niin tänne jää joku joka rakastaa mua. Ja häneen sattuu. En halua sellaista. En halua satuttaa keään unelmani takia.

Mä tiedän että mun lähimmät ystävät ymmärtää että haluan olla vapaa kuin taivaan lintu, enkä olla teljettynä mihinkään sovittuihin aikatauluihin.Vihaan etukäteen sovittuja tapaamisia. Haluan ystäviä jolle voin yksinkertaisesti soittaa että haluan nähdä.

Haluan nähdä uusi ihmisiä. Haluan käydä uusissa paikoissa. Haluan oppia uutta. Haluan unohtaa. Haluan antaa anteeksi. Haluan saada anteeksi. Haluan rakastua vääriin ihmisiin. Haluan saada siipeeni. Haluan loukata. Haluan tulla loukatuksi. Ennen kaikkea haluan elää nyt kun olen nuori. Olla vapaa.

Ehkä mä vielä löydän ihmisen joka haluaa olla mun kanssa. Tai sitten en. Aika näyttää.

Tehosekoitin - maailma on sun

Ikuisesti teidän Nerffa ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti