perjantai 4. heinäkuuta 2014

" I need your love...

... I need your time, when everything is wrong, you make it right"

Eli ihastuminen, rakkaus ja seurustelu. Ne jotka mua yhtään tuntee tietää että olen aika seurustelu vastainen ihminen. Ja että ihastun ihmisiin _TODELLA_ helposti. Mä oon varmaa sanonu tän kaiken ennenki, mut ei anneta sen häiritä.

Mä olen oikeesti niinko seurustelluseurustellu kerran. Jos alaaste suhteita (Syöpääää) ei lasketa, niitäkin taisi olla sillon ainoastaan yksi, sekin koska tää kusipäinenjätkä kiristi mua. yhh son syy miksen pidä seurustelusta edes ajatuksena.Taas mä eksyin aiheesta.No jokatapauksessa, mä olen todella huono seurustelussa. Miksi? Koska ajatteln poikkeuksetta aina ensin itseäni. Ja koska seurusteluun vaaditaan rakkautta. Rakkaus on mulle liian vahva sana, en halua luvata rakkautta jos suhde kuitenkin kaatuu kolmen viikon päästä. Mun maailmassa son kaukana rakkaudesta. Ja Mulle rakkaus on väärin ja heikkoa, koska se muuttaa ihmisiä. Olen menettäny liian monta läheistä tälle helvetin rakkaudelle.

Ihastumine taas on parhautta. Oikeesti ahh.... Se tunne mahan pohjassa kun tämä ihmine katsoo silmiin.... Nerffa tykkää. Ja yhh se iloisuus, meikä on ainaki ihan yli ilonen. Hetken kaikki on hyvin, eikä kukaan voi satuttaa minnuu. Ihastuneena olen kuolematon.

Siinä teille lyhyesti pienen ihmisen ajatuksia isosta asiasta. Tiivistettynä en pidä seurustelusta ajatuksena, käytännössä ne tais olla tän vuoden parhaat kolme viikkoa. Mut ei tiedä ehkä joskus tulee vielä joku joka muuttaa mun käsityksen seurustelusta. Ja rakkaudesta. Mutta siihen asti mä nautin ohimenevistä ihastuksista.

Ikuisesti teidän N~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti