sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

"Jengi pelaa vaan aikaa, niil on liikaa mistä valita......

.... Ei kukaan huomaa kaikki on selvää jos vaan osaa katsoa."

HUOM. Mun äiti itse kehotti kirjottamaan tämän joten pitäkää ne syytöksenne sisällänne, saan vihata ketä haluan.

Saan todella syyttäviä katseita kun kerron ihmisille etten ole väleissä äitini kanssa. Miksi? Pitäisikö sen äidin olla joku pyhimys. Se ei ole minulle. Se ei ole minulle oikeastaan mitään.

Jos mun äiti on jo kerran onnistunut tekemään mun elämästä helvettiä, miksi antaisin sen tapahtua uudelleen ? Jos mulla nyt on rahkeita pitämään elämä raiteillaan miksi päästäisin ihmisen joka ei ole aiheuttanut mulle kuin pahaa lähelleni?

Nyt herää kysymys miksi vihaan äitiä? Koska se helvetti jonka hän aiheutti mulle pienenä, oli mun psyykkeelle liikaa. Saan edelleen helvetillisiä ahdistus kohtauksia, eikä henki kulje. Äitini takia en luota ihmisiin ja olen mulkku koska en halua päästää ketään lähelleni, satuttavat mua kuitenkin henkisesti tai fyysisesti.

No mä taidan kirjottaa heti toisen tekstin kun vauhtiin pääsin :DDDDd

Ikuisesti teidän Nerffa ~ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti