keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

"kieron IT-insinöörin vaimo ei oo itsevarma"

Okei toi otsikko ei liity mihinkään :DD

Te kysytte multa miksi mä kirjotan, kun muut ihmiset saa tästä vain pahaa oloa. Antakaas mä selitän. Mä en kirjota tätä _TEILLE_ olkaa hyvät ja poistukaa mun silmistä jos ette kestä mun tekstiä. Kukaan ei pakota teitä lukemaan tätä paskaa. Mä kirjotan tätä jotta voin tulla sitten joskus kun olen vahvempi ja tasapainoisempi voin tulla lukemaan kuinka pohjalla sitä ollaan viruttu.

Miksen mä sitten kirjota niistä päivistä kun kaikki on hyvin? Koska sillon mä Elän. Sillon en ajattele koneelle raahautumista, sillon mä vedän täysillä. Sillon mä nautin elämästä.

Onko mulla oikeesti näin sairas mieli? Ei. Tää kaikki johtuu siitä että elän kaikki tunteet ihan sata lasissa. Koska jos rakastaa jotain todella koko sydämmestään, se kun tämä ihminen häviää sun elämästä, tuntuu todella pahalta. Mä en tiedä mistä nämä sairaat ajatukset tulee. Kai mä sitten olen paha ihminen, niinkun ihminen joka ei luojankiitos tunne mua tuli mulle kertomaan

Ei mulla taaskaan muuta :D

Ikuisesti teidän Nerffa~ 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti