torstai 17. heinäkuuta 2014

Pojast polvi paranee

Kirjotin tossa pari päivää si siit vapaudesta. Tajusimpa samalla että mulla olis mahdollisuus elää siinä vapaudessa. Miksi? Koska mulla on perhe joka kunnioittaa mun unelmia, ja elää niitä mun kanssa.

Mun perheeseen kuuluu mun isä, äitipuoli ja heidän yhteinen lapsi. Sekä äitipuolen entisestä liitosta on kaksi lasta. Isän entisestä liitosta todisteena olen minä. Oletko jo kujalla? Ei se mitään, niin kaikki jolle tätä selitetään.

No anyways meil on tosi helppo olla ja elää niinkun parhaaksi näkee. Porukoille on okei vaikkei meistä tulekkaan ylioppilaita tai vaikka ruotsista pääsee läpi vasta ehdoilla. Meijän porukoitten kanssa on helppo toteutaa unelmiaan, ja usein ne lähteekin joka asiaan messiin ihan sata lasissa. Meidän perheelle ei ole esteitä, on vain hidasteita.

Meillä myös seurustelukumppanit ja kaverit kuuluu jengiin todella nopeasti. Meillä on helppo olla ja mennä lähes miten tykkää, kunhan tulee takaisin sovittuun aikaan. Meillä ei ole mitään "Älä liiku tuon ja tuon kannsa" Meininkiä. Porukat luottaa meihin niin paljon että tietävät ettei me oltaisi ihmisten kanssa jotka eivät ole hyvää seuraa.

Meidän porukat eivät ole tarkkoja sukupuoli rooleista. Onneksi. Niille on ihan ookoo etten halua pukeutua lyhyisiin ja tiukkoihin vaatteihin. Ja ettei mua kiinnosta shoppailu ja elokuvissa käyminen, vaan jään mielummin katselemaan kun miehet pistää ralliautoa.

Nyt joku kuitenkin miettii että missä mun äiti on ? Mun synnyttäjä on pohjoisessa 600 kilometrin päässä meikäläisestä, eikä vaikuta mun elämään millään muotoa. Mun äiti ei ole kasvattanut musta tällästä ihmistä. Mun ja äidin maailman kuvaat eivät kohtaa millään muotoa.

Esimerkkinä toimikoon tämä eilinen/edellispäiväinen facebook kommentti sota. Kaikki alkoi kun meidän äiti haukkui teini ikäiset maan rakoon koska oli joutunut kuuntelemaat uimarannalla kiroilua. Joo ymmärrän ei kivaa kuunnella, mutta silti leikkas kiinni. Meikäläisellä siis. Kun asian olis voinut hoitaa toiselllakin tavalla. Vähän "aikuismaisemmin". Mennä sanomaan tälle teinilaumalle että "Hei mulla on pieniä lapsia mukana ei ole kivaa kuunnella tuolllaista kielen käyttöä, voitteko lopettaa tai ainakin puhua hiljempaa" Mutte ei. Ei mun äiti.  Mun äiti menee kirjottamaan asiasta naamakirjaan näille sanoilla :
"Jäälinmontulla uittamassa poikia. Paikalla on myös kymmenkunta teinipoikaa. Kun vielä yhden vitun huutavat niin näytän niille mikä se on. Melko suppea sanavarasto nuorisolla."
Näin me kaikki teinit saimme paskan maineen ja kaikki kukkahattutädit kimppuumme. Jippii. Tässä nyt sätitään teinien typerää käytöstä, mutta kertokaa mulle mitä nää pojjaat nyt oppi ? Ei mitään. Kun ei ollut äidillä munaa mennä sanomaan päin naamaa, ettei nyt ole sopivaa kielen käyttöä.  No mainitsimpa asiasta että luuleeko hän että jos menee raivoamaan niin nämä teinit oppivat ja käyttäytyvät kuin pikku enkelit ? No keskustelu jatkui ja sain käyttää laajaa sanavarastoani hih c:
No meikäläisen kommentit sitten poistettiin kun en ollutkaan samaa mieltä synnyttäjäni ja muiden kukkahattutätien kanssa. hmph. No iskin sitten siihen vain kommentin :
"Aha ja mun kommentit poistettiin taas :DDD Mut anyways, eikö olis ollu kannavampaa mennä sanomaan pojille päin naamaa että "Hei mulla on pieniä lapsia mukana ei ole kivaa kuunnella tuolllaista kielen käyttöä, voitteko lopettaa tai ainakin puhua hiljempaa" eikä avautua asiasta naama kirjaan ja saada kaikki kukkahattutädit vihaamaan teinejä? Näinkö ne kamalat teinit kasvaa järkeviksi aikuisiksi, kun huonosta käytöksestä ei mennä mainitsemaan vaan VIERAAT ihmiset menee keräämään itselleen sääli pisteitä ja vihaa näitä jätkiä kohtaan naamakirjaan. Ei meillä ole mahdollisuuttam kasvaa ihmisinä kun asiat joko ilmaistaan raivoamalla tai juurinäin naama kirjasta." 

PikuG- me ollaan nuoriso 

Sit tälläne random loppu, Onnistuin skippaamaan helsinki Pridet ja salon mopo miitti systeemin. Ei sillä en kyllä mopoakaa omista, mut olis olli iha semi mielenkiintost men sin pyörii ja tsiikaa mopoi. :DDd

Ja lisäks hih taitaapi olla taas pitkäst aikaa sellast pient ihastust ilmas, mut saas nähä C;

ikuisesti teidän Nerffa ~

2 kommenttia:

  1. Sukupuolistereotypiat on perseestä. Syvältä sieltä.
    Jokainen tehköön mitä haluaa, pukeutukoon miten haluaa ja rakastakoon ketä haluaa riippumatta siitä, mitä sieltä housuista löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olemme tainneet löytään viisaan anonyymin, miten tämä on edes mahdollista? :D

      Poista